چه سطح کراتینین 5.1 میانگین در بیماری های کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه سطح کراتینین 5.1 میانگین در بیماری های کلیه

چه سطح کراتینین 5.1 میانگین در سطح DiseaseCreatinine کلیه یک آیتم نسبتا آشنا برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است. اگر ما ترک کردن عوامل دیگر، سطح کراتینین بالا به معنی آسیب کلیوی شدید و اختلال در عملکرد کلیه.
سطح کراتینین 5.1 به چه معناست؟
1. سطح کراتینین 5.1 به معنای اختلال عملکرد کلیه ها و حدود 40-50٪ از عملکرد کلیه از بین رفته است. علت این است که کلیه های ما توانایی جبرانی بسیار قوی، سطح کراتینین افزایش خواهد یافت تا زمانی که در حدود نیمی از عملکرد کلیه از دست داده است.
2. سطح کراتینین 5.1 به حالتی است در حال حاضر به مرحله 4 بیماری مزمن کلیه. اگر این وضعیت به می توانید به موقع کنترل شود اما می رود به بدتر از آن، آن را به زودی به مرحله پایانی بیماری کلیوی که نیاز به دیالیز و پیوند کلیه در آینده نزدیک ایجاد می شود.
چگونه برای کاهش کراتینین 5.1 در بیماری های کلیوی؟
از درمان های متداول برای کاهش سطح کراتینین 5.1 شامل دارو، رژیم غذایی مناسب و دیالیز. اما هیچ کدام از آنها می تواند سطح کراتینین بالا به طور دائم کاهش می دهد، بنابراین در اینجا من می خواهم به توصیه پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به شما، آن را یکی از جدیدترین درمان برای بیماری های کلیوی است. با حفاظت از کلیه ها آسیب دیده و حفاظت از کلیه ها باقی مانده، می تواند عملکرد کلیه به تدریج بهبود بخشد. هنگامی که عملکرد کلیه را بهبود بخشیده کردم، سطح کراتینین بالا و سایر علایم ناشی از بیماری کلیه خواهد به سطح عادی و طبیعی به طور طبیعی.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای کاهش کراتینین بالا، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
واتساپ ما / وایبر: +86 18633865632





:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: